Logo
Сучасна ендоскопія - легко
0
  • Реєстрація
  • Вхід
Каталог товарів
Основне меню
  • Вхід/реєстрація
  • Про нас
  • Доставка, повернення
  • Сервіс
  • Партнерам
  • Контакти
+38 (050) 399-49-55
Каталог товарів
Основне меню
  • Вхід/реєстрація
  • Про нас
  • Доставка, повернення
  • Сервіс
  • Партнерам
  • Контакти
+38 (050) 399-49-55+38 (050) 405-20-65
Про насСервісПартнеруКонтакти

Сервісне обслуговування

Сервісне обслуговування - це комплекс заходів, спрямованих на забезпечення безперебійної роботи обладнання, його ефективного використання та продовження терміну служби.

Сервісне обслуговування включає в себе:

  • виїзд фахівця на об'єкт
  • діагностику обладнання
  • ремонт обладнання
  • заміну запчастин
  • профілактичне обслуговування

Що потрібно щоб передати обладнання в сервіс

  • 1. Заповнити заявку за посиланням: завантажити бланк заявки
  • 2. Зробити фото та/або відео обладнання та несправності
  • 3. Відправити заявку з фото (відео) на електронну пошту: 610@lapomed.ua
    або у Viber за номером: +38 (050) 399-52-50
  • 4. Після погодження заявки з сервіс-менеджером, відправити обладнання Новою Поштою за реквізитами:
    Нова Пошта лого
    Одеса, відділення №11.
    Отримувач: ТОВ ЛАПОМЕД, телефон контактної особи: +38 (050) 399-52-50
    Оплата: за наш рахунок - безготівкова (код 39519243), оціночна вартість не більше 5000 грн.

Що потрібно щоб отримати підмінне обладнання на час гарантійного сервісу

  • 1. Відправити обладнання яке потребує гарантійного сервісу та дочекати результату первинної перевірки (1-2 дні після отримання нами)
  • 2. Заповнити заявку за посиланням: завантажити бланк заявки
  • 3. Відправити заявку на електронну пошту: 610@lapomed.ua
    або у Viber за номером: +38 (050) 399-52-50