Более 100 интернет-магазинов можно найти в Маркетплейс
logotype-lpm-R-2021_allforMIS (v.12).png
Instagram Facebook YouTube +38 (048) 79-621-79 | info@lapomed.ua | 🇺🇦 🇬🇧
Робимо якісну жорстку ендоскопію доступною разом з Вами
-5% всім зареєстрованим
Увійти Реєстрація
Кошик 0 позицій на суму 0 грн.

Гарантійне обслуговування

Передача товару для гарантійного обслуговування

1. Покласти у коробку з товаром, що потребує сервісу: заповнену заяву за шаблоном вище, копію видаткової накладної або чеку (якщо немає написати у заяві причина та коли і як був придбаний товар).

Завантажити шаблон заявки на гарантійне обслуговування

2. Відправити коробку з товаром та документами за реквізитами 

Відділення Нової Пошти № 131, м. Одесса.  
Отримувач ТОВ ЛАПОМЕД, тел. 0939801011, за наш рахунок (код ЄДРПОУ 39519243). 
Контактна особа: Кувшинов Андрій
Оціночана вартість до 5000 грн.

3. Очікувати на рішення щодо подальшого сервісу протягом 5 робочих днів з дати відправки нам товару. Ми надамо інформацію за контактами зазначеними у заявці.


Отримання підмінного обладнання на час гарантійного обслуговування

Увага! Підмінне обладнання надається тільки протягом гарантійного терміну та якщо Ваш випадок є гарантійним.

1. Для того, щоб отримати підмінне обладнання необхідно заповнити заяву по шаблону нижче:

Завантажити заяву про надання підмінного обладнання 

2. Після отримання відремонтованого обладнання Вам необхідно повернути підмінне обладнання протягом 1 робочого дня за реквізитами: 

Відділення Нової Пошти № 131, м. Одесса.  
Отримувач ТОВ ЛАПОМЕД, тел. 0939801011, за наш рахунок (код ЄДРПОУ 39519243).
Контактна особа: Кувшинов Андрій
Оціночана вартість до 5000 грн.



remont.png

Яскравою демонстрацією якості продукції, яку випускає компанія, є строки гарантійного обслуговування. Вони складають:

  • для усього обладнання складає 2 роки від дати введення в експлуатацію; 
  • для усіх багаторазових інструментів складає 6 місяців від дати поставки.

Усі сервісні роботи для продукції проводяться у авторизованому сервісному центрі, кваліфікованими інженерам з великим досвідом роботи. Більш того під час сервісного ремонту нашого обладнання, компанія надає резервне обладнання користувачам на час проведення таких робіт, отже усі наші клієнти маються значну перевагу та можуть продовжувати роботу навіть під час виконання профілактичних або ремонтних робіт з їх обладнанням.

Увійти Реєстрація
Кошик 0 позицій
на суму 0