Передача товару для гарантійного обслуговування1. Покласти у коробку з товаром, що потребує сервісу: заповнену заяву за шаблоном вище, копію видаткової накладної або чеку (якщо немає написати у заяві причина та коли і як був придбаний товар).
Завантажити шаблон заявки на гарантійне обслуговування 2. Відправити коробку з товаром та документами за реквізитами
Відділення Нової Пошти № 131, м. Одесса. 3. Очікувати на рішення щодо подальшого сервісу протягом 5 робочих днів з дати відправки нам товару. Ми надамо інформацію за контактами зазначеними у заявці. |
Отримання підмінного обладнання на час гарантійного обслуговуванняУвага! Підмінне обладнання надається тільки протягом гарантійного терміну та якщо Ваш випадок є гарантійним.
1. Для того, щоб отримати підмінне обладнання необхідно заповнити заяву по шаблону нижче: 2. Після отримання відремонтованого обладнання Вам необхідно повернути підмінне обладнання протягом 1 робочого дня за реквізитами: Відділення Нової Пошти № 131, м. Одесса. Отримувач ТОВ ЛАПОМЕД, тел. 0939801011, за наш рахунок (код ЄДРПОУ 39519243). Контактна особа: Кувшинов Андрій Оціночана вартість до 5000 грн. |
Яскравою демонстрацією якості продукції, яку випускає компанія, є строки гарантійного обслуговування. Вони складають:
Усі сервісні роботи для продукції проводяться у авторизованому сервісному центрі, кваліфікованими інженерам з великим досвідом роботи. Більш того під час сервісного ремонту нашого обладнання, компанія надає резервне обладнання користувачам на час проведення таких робіт, отже усі наші клієнти маються значну перевагу та можуть продовжувати роботу навіть під час виконання профілактичних або ремонтних робіт з їх обладнанням.