Более 100 интернет-магазинов можно найти в Маркетплейс
Робимо якісну жорстку ендоскопію доступною разом з Вами
Увійти Реєстрація
Кошик 0 позицій на суму 0
Контакти

Гарантійне обслуговування

remont.pngЯскравою демонстрацією якості продукції, яку випускає компанія, є строки гарантійного обслуговування. Вони складають:

  • для усього обладнання складає 2 роки від дати введення в експлуатацію;
  • для усіх багаторазових інструментів складає 6 місяців від дати поставки.

Усі сервісні роботи для продукції проводяться у авторизованому сервісному центрі, кваліфікованими інженерам з великим досвідом роботи. Більш того під час сервісного ремонту нашого обладнання, компанія надає резервне обладнання користувачам на час проведення таких робіт, отже усі наші клієнти маються значну перевагу та можуть продовжувати роботу навіть під час виконання профілактичних або ремонтних робіт з їх обладнанням.

Процедура передачі товару для гарантійного обслуговування

ШАБЛОН ЗАЯВИ НА ГАРАНТІЙНИЙ СЕРВІС

Коротко:

Покласти у коробку з товаром, що потребує сервісу: заповнену заяву за шаблоном вище, копію видаткової накладної або чеку (якщо немає написати у заяві причина та коли і як був придбаний товар).

Відправити коробку з товаром та документами за реквізитами Новою Поштою: м. Одесса, вул. Чорноморського Козацтва 115, офіс 105. Отримувач ТОВ ЛАПОМЕД, тел. 0939801011, за наш рахунок (код ЄДРПОУ 39519243). Контактна особа: Кувшинов Андрій

Очікувати на рішення щодо подальшого сервісу протягом 5 робочих днів з дати відправки нам товару.

Детально:

Перш за все, необхідно заповнити заяву про надання сервісного обслуговування (кнопка вище), якщо немає можливості роздрукувати можна заповнити в електронному вигляді та надіслати на пошту info@lapomed.ua вказавши в темі листа "Гарантійний сервіс"

Зробити копію документу, що підтверджує придбання товару (видаткова накладна або товарний чек), якщо немає можливості роздрукувати копію можна надіслати фото або скан копію на пошту info@lapomed.ua вказавши в темі листа "Гарантійний сервіс"

Викликати курʼєра Нової Пошти або прийти до будь-якого відділення Нової Пошти

Покласти в одне посилку сам товар, щодо якого необхідно провести гарантійний сервіс, заповнену та підписану заяву та копію документу, що підтверджує придбання товару. Якщо документи відправляли на пошту покладіть нотатку "документи відправлені на email з поштової скриньки ______@____ "

Відправити цю посилку за наступними реквізитами 

Нова пошта: м. Одесса, вул. Чорноморського Козацтва 115, офіс 105. Отримувач ТОВ ЛАПОМЕД, тел. 0939801011, за наш рахунок (код ЄДРПОУ 39519243). Контактна особа: Кувшинов Андрій

Протягом 3 робочих днів після отримання нами товару приймається рішення щодо ремонту отриманого товару, заміни на новий або повернення коштів за результатами перевірки.

Якщо ремонт потребує більше 3 робочих днів ми надсилаємо вам замінний аналогічний товар на час такого ремонту за Вашим узгодженням.

Увійти Реєстрація
Кошик 0 позицій
на суму 0